fredag 12 december 2014

Serigöst

Det är nått med den här bilden som är så roligt. Jag såg att min mamma hade gillat/delat den på facebook förut bara för att hon sa att den påminde om mig. För jag säger alltid ordet ''seriöst'' i olika sammanhang här hemma, så jag kände igen mig i bilden precis som mamma gjorde. Så nu har jag börjat säga ''serigöst'' istället för ''seriöst'' när jag ska använda ordet på grund av den där bilden. Japp, det var dagens kassa humor.

Det är sååå långtråkigt att vara sjuk. Jag har praktik hela lördagen och söndagen men jag har ingen aning om hur jag ska göra imorgon. Så jag får se imorgonbitti, eller ''inatt'' hur jag gör. Går ju liksom upp nästan den tiden då jag egentligen brukar lägga mig vissa helgdagar hehee... 
Nu blir det Ensam hemma 4 som går på 3an! Kan ju inte direkt ut och göra nått ikväll. Går jag däremot på praktiken imorgon och/eller på Söndag så ska jag lätt gå förbi musikhjälpen efteråt iallafall och kika där. Vill ju göra någonting roligt när det är helg.

Inga kommentarer: