söndag 7 december 2014

Söndag

 Jag har haft en ganska najsig helg kan man säga. Varit med kompisar somvanligt och så. Vi har bland annat sladdat runt lite första gången för den här vintern, käkat nattmat på Pellans, och gjort lite annat galet och kul. Idag har det inte hänt så jättemycket. Var och duschade för ett tag sen och när jag kommer ut ur badrummet så har vi tydligen besök här hemma, och då stod jag liksom i en ful ansiktsmask + toffs mitt på huvudet och hade knappt hunnit klä på mig helt #typcalbecka.
Nej nu ska jag snart sova. Älskar min praktikplats och så men känner mig inte alls taggad för den kommande veckan just på grund av att jag ska vara där alla dagar förutom fredagen. Sämst att missa helgen när det är den som håller en motiverad ;) Aja, får försöka tänka på jullovet istället.

Inga kommentarer: