lördag 13 december 2014

Träffade Clara Henry

Jag hade ögonkontakt med freakkinnnn CLARA Henry och stod 15 meter ifrån henne idag på musikhjälpen!! Sen berättade hon att hon hade startat en auktion där man vinner en inspelning av en videoblogg tillsammans med henne och jag blev ju direkt helt hysterisk! Men sen såg jag att budgivningen redan låg på 5000 spänn satt det kändes lite ovärt. Alltså tänk er om hon och jag skulle göra en videoblogg tillsammans, en mix av hennes och mina videos liksom, vi har ju ändå ganska lika humor..? Och jag tror att min kanal hade vuxit grymt mycket om jag hade fått en video tillsammans med henne... Men aja slutpratat om de. Det här gjorde iallafall min dag att få se och höra henne live :D

Efteråt så gick jag runt på stan för lite shopping och hade helt glömt bort att det är lördag och att folk ska handla en massa julklappar. Så det var kaozz på stan kan man säga. Jag tappade räkningen på hur många som gick in i mig och på hur många som jag gick in i. Men jag hittade 2 tröjor som jag gillade iallafall och lite färg för håret.

Flanellskjortan med luva och dragkedja tycker jag var asfrän så den blev jag lite kär i direkt. Tröjan med texten tycker jag också var lite cool, kanske inte nått som alla tjejer vill bära men jag gillar ju lite udda grejer ibland, allt ifrån mina batman motiv, till min rosa termosmugg med en hårig gubbe på som jag bär med mig, till olika texter på tröjor. 

1 kommentar:

ellenlundis sa...

Åh va roligt Becka! :D När då? Ska bli kul och se sen!
https://finlandsgullet.wordpress.com/