lördag 15 november 2014

NOA relaxation


Bild på min mat idag bara för att jag inte kom på något bättre att skriva om just nu hehe.. Jag har testat en ny dryck som kallas för NOA relaxation och jag tror att det är en ganska ny grej? ''I NOA Relaxation har vi blandat den senaste forskningen med 1000-åriga traditioner. Resultatet är en dryck med naturliga örter som bidrar till minskad stress och ökad mental förmåga.''
Jag har aldrig sett en person dricka den här drycken och den finns bara på tre ställen i Uppsala. Jag köpte min på Greenhouse i St:pers gallerian. Tror inte att så många vet om den men om drycken blir en stor ''hit'' sen som tex celsius så var det jag som börja med den okej? ;)
Det är en lågkaloridryck som smakade lite annorlunda och mer än vad jag trodde, god smak om den är iskall iaf! Jag känner att jag fick en effekt av den som den beskriver, men man hade ju läst texten på flaskan innan också så vet inte om det blir lite inbillning då? 
Den får 3.5 av 5 toast! Nackdelarna var att den var dyr och kanske liiite överskattad. Fördelarna är att den var god, den är säkert perfekt om man har en sämre dag och vill pigga upp sig själv, och sen är den såklart nyttig. Grönt te-extrakt är suveränt för kroppen och även fettförbrännande.

Inga kommentarer: