fredag 14 november 2014

Frustrerad

Är ganska arg och irriterad över en sak idag. Vet att jag kanske reagerar mer än vad jag borde och tar det här alldeles för personligt, men jag blir bara så frustrerad. Man försöker ständigt att göra sitt bästa och vara perfekt men så fort man minsta misstag eller har en lite sämre dag eller vecka så blir det förstört. Aja, det är egentligen inte någon stor grej det handlar om. Har nyss sprungit 5 km i skogen med hög musik i öronen för att få ut min ''ilska'' iallafall haha! Det funkar faktiskt väldigt bra. Är jag väldigt arg på nått eller har mycket att tänka på så går jag alltid ut och springer (nu springer jag ju regelbundet annars också men iallafall). Är jag väldigt ledsen/deppig över nått så blir det däremot Ben & Jerrys framför löjliga tjejfilmer ;) Men allting går ju över, klart man reagerar lite när nått oväntat händer bara. 
Men den här helgen har jag bestämt mig för att ha grymt kul iallafall och skita i de där!

Tack gode gud för kepsar när man vill dölja ansiktet ute bland folk.

Inga kommentarer: