måndag 10 november 2014

Ledig måndag

Jag hade en supermysig dag igår uppe hos pappa! Vi alla gick ut och åt lunch på ett fint ställe, vi var till Valbo köpcentrum en snabbis, och senare gick jag och syrran till ica och köpte ett par Ben & Jerrys som vi alla skulle dela på. Vem behöver tårta på farsdag när man kan köpa ben&jerrys istället liksom? ;) Så sen satt vi vid brasan och myste med tända ljus och fika.
Måste bara säga att det är så läskigt och roligt på samma gång över hur snabbt lillsyrran växer upp! Minns fortfarande när jag såg henne för allra första gången för flera år sen. Nu däremot så snapchatar vi varandra, pratar om vilka killar som har ''frågat chans'' på henne, hittar på olika bus tillsammans osv. Trots åldersskillnaden så har vi ofta sjukt roligt tillsammans och samma humor! Så snart är det inte långt kvar tills vi till exempel kan gå och shoppa tillsammans och göra andra galna saker ;) haha!

Just nu sitter jag och tittar på MTV EMA som visas i repris för vi fick ha hemarbete idag. Jag skulle göra nästan vad som helst för att varit där på riktigt... Kanske satsa på det nästa gång? ;)

Inga kommentarer: