fredag 24 oktober 2014

Höstlov

Fredag och ledig dag (somvanligt). Jag har även gjort bort mig (somvanligt). Jag höll på och tömde diskmaskinen med skithög musik som jag brukar och dansade runt skapligt fult i morgonrocken och en toffs mitt på huvudet, samtidigt som jag gör det så går två små ungar förbi fönstret utanför och ser det. Ja vad ska man säga...

Idag tror jag att jag bara ska ta det lugnt. Blev uttagen till match i Uppsala imorgon och sen efter det är det bara hem och fixa sig iordning snabbt för sen blir jag borta hela kvällen och kommer säkert hem sent på natten (morgonen?). Och sen lite jobb på Söndagen. Så det blir full rulle om man säger så ;)
Min bror David kommer hem från Nässjö ikväll så vi ska laga tacos tillsammans och umgås. Det blir nog en vända till gymmet också bara för att inte fastna hemma hela dagen. Blir så rastlös då haha..

Inga kommentarer: