onsdag 22 oktober 2014

Standard

Bilden säger väl det mesta. Slutar alltid med att jag sitter vid pianot istället för att göra andra saker jag borde fixa. Eller ja, jag ägnar väl en del tid åt musik dagligen vare sig jag har andra saker att göra eller inte också satteh...

Idag åkte jag in bara på en lektion i skolan. Kändes ovärt från början men jag fick jättemycket gjort på den tiden så det var väl värt det. Ärligt talat så jobbar man effektivare i skolan men man har hellre hemarbete ändå, fattar inte varför egentligen? Imorgon har vi prov i del 1 av 3 i gymnasiearbetet och jag har en riktig ''jag-kommer-inte-klara-av-det'' inställning just nu. Men det får gå som det går. Kanske har en ''nothing-is-impossible'' inställning imorgonbitti istället ;)
Efter det så går vi ut på lov eftersom att vi inte har någon obligatorisk lektion på fredagar! YEES!!

Inga kommentarer: