lördag 18 oktober 2014

Freddy WR.UP

Första arbetspasset avklarat för den här helgen och kör på samma pass imorgon igen. Jag hamnade på äldreboende den här helgen istället för hemtjänsten som jag oftast annars är på. Det var faktiskt ovanligt lugnt större delen av dagen så det är skönt! På kvällen blev det värre dock men det gick ändå bra..

Nu under kvällen har jag haft det sjukt tråkigt.. Det kändes lite onödigt att åka iväg när det blev sent. Så gissa vad jag har gjort istället? Jo - beställt hem några DRÖMBYXOR från Freddy WR.UP®! Har fantiserat om dom där byxorna så länge så kunde inte låta bli ;) Byxorna har nämligen en speciell design och material som formar rumpa & lår. Byxorna framhäver liksom formerna på bästa sätt eller vad man ska säga, haha! Och ja dom är riktigt snygga för jag har sett andra personer som äger likadana. Hoppas bara dom är värda de priset för dom ligger runt tusenlappen. Men det är tack vare extra inkomsten som man kan unna sig ibland...

Hade svårt för att bestämma mig mellan dom här färgerna men blev svarta tillslut. Kommer säkert ångra mig och vilja ha dom andra sen hahah

Inga kommentarer: