måndag 8 september 2014

Måndag

Ledig från skolan idag! Eller vi har fått uppgifter som vi fick jobba med hemma idag eftersom att internet på skolan krånglar, och vi måste ha internet för vårat arbete. Men vårat schema det här året är riktigt nice! Vi har inte mycket alls. Det märks att 1an och 2an var dom värsta och tuffaste åren.
Däremot så är jag besviken på hur musikundervisningen såg ut på IT. Det var individuella lektioner med en lärare och då var det bara pianolektioner som fanns. Men jag har redan tagit pianolektioner i 8 år och det känns som att jag är färdig med det. Jag hade förväntat mig att spela i grupper tillsammans med andra och lära sig hur en musikstudio fungerar (som dom gör på andra musiklinjer). Så det blir nog idrott & hälsa 2 för mig istället! Tror det kommer bli grymt kul! :) Alla andra som har haft det tidigare har fått gjort saker som övernattning utomhus, spelat lasergame, bowlat, badat i isvak osv.

Inga kommentarer: