torsdag 14 augusti 2014

#typicalbecka

I Tisdags innan jag skulle jobba så kände jag hur någonting kallt började rinna ner för mina kläder medans jag gick till jobbet. Då har hela min vattenflaska läckt ut allt vatten och inuti väskan är det en massa vatten som ligger på botten. Som tur var så hade jag inget viktigt där i.. Så jag gick till jobbet blöt på högra magen och benet men tänkte inte mer på det.
Nästa dag så händer exakt samma sak!! Fast värre om man säger så... Jag hade redan bytt om till arbetskläder, mina ordinarie kläder hittar jag någon timme innan jag slutar helt genomblöta i min väska. Så jag gick hem kl 22 i kylan i genomblöta kläder. Några ungdomar vid samma busstation kollar lite snett på mig men jag brydde mig inte om det. Sen när jag kliver på bussen så säger chaffören ''Oj! Har du varit med i något vattenkrig?'' Jag svarar ''Nej, det var en liten olycka bara...''

Ska aldrig mera ta med mig vattenfyllda flaskor till jobbet.

Inga kommentarer: