måndag 14 juli 2014

#typicalbecka

2 av dagens händelser:

1. Jag var ner på affären med mamma och handlade lite mat. Sen gick jag iväg till en annan hylla och titta. När jag böjer mig framåt för att titta närmare på en grej så råkar min bak putta på en stor ställning med bebismat precis bakom mig så att ställningen ramlar ner och alla förpackningar som den hade faller ut över hela golvet. Det small till ganska högt och sen stod jag där och fick ställa upp allt...

2. Jag jobbade på hemtjänsten och var på väg ut till en person jag aldrig varit till förut. Då behövde jag köra på grusväg för att komma fram och jag är inte alls van med att köra på grusväg inser jag nu, för trots att jag körde ganska långsamt så fick jag en rejäl sladd på bilen i en svag kurva. Men det var så mycket grus på just den kurvan så det blev en riktig rallysväng där haha! För en sekund så trodde jag att jag skulle köra av vägen. 2 personer såg det också så jag undrar vad dom tänkte? Här kommer hemtjänstbilen och kör rally på grusvägen liksom.

Nämen titta, mina ben ser nästan ut som 2 hot dogs-ben som är den stora hitten just nu!

1 kommentar:

ellenlundis sa...

Hahah! Becka då! ^_^ De typiskt mej är att jag fastnar eller tappar saker. Som idag,, vi hade pizza-buffé för jobbet. Jag skulle hälla läsk i min plast-glas. Råkade spilla på bordet.. Såg ut som handel flyttade glasen, samtidigt när jag skulle hälla! :P

http://finlandsgullet.wordpress.com/