torsdag 17 juli 2014

Lite ledigt

Nu har jag jobbat 5 dagar i sträck så imorgon har jag en ledig dag! Eller ja, jag får jobba varenda dag om jag vill 7 ggr i veckan bara för att det krisar med personal just nu men vill inte jobba ihjäl mig heller.. ;P Men blir säkert jobb på lördag och/eller söndag igen.
Imorgonbitti åker jag ut till Östa camping och är där i något dygn eller mer. Mamma och Stefan lånar en stuga där och jag orkar inte vara ensam hemma med mina bröder flera nätter ;) Jag är ganska slarvig i vanliga fall men när det bara är vi syskon hemma så är det nämligen jag som alltid ska ta undan allting, ta ut sopor och diska osv HAHA! Till exempel igårkväll när jag kom hem från jobbet så var det mörkt ute och självklart går jag rätt in i ett glas och nån chipsskål som stod mitt på golvet utanför mitt rum som Basse hade haft. Så då fick jag torka undan all saft från glaset på golvet för att han låg och sov. Blev inte så glad av det direkt. Sen skulle jag upp strax före kl 6.. Så nu får dom sköta sig själva!

Inga kommentarer: