söndag 6 april 2014

Sjuk igen.

Under fredagkvällen så kom förskylningen och halssmärtan tillbaka IGEN. Jag var ju megaförskyld för 2 veckor sen.. Nu känns det ännu värre än förra gången. Vet inte om jag var för ivrig med träningen förut när jag väl kände mig frisk fast jag kanske egentligen inte var det. Så jag har legat med feber, snorat och sovit bort hela helgen kan man säga men Charles har tagit hand om mig ;P

Självklart passade vi på att se gladiatorerna på lördagskvällen. 2 grymma utmanare som vann! Första gången som jag såg en utmanare ställa sig på gladiatorn i ringarna istället för tvärtom. Har det ens hänt förut? haha!

1 kommentar:

ellenlundis sa...

Jag var sjuk för ca 3 veckor sen, men min snuva ville inte bryta ut då.. Nu i helgen blev det istället. Så nu är vi båda dunder förkylda. :(
Jag ska ta de lugnt nu på tors o fred på jobbet nu, efter jag har varit sjuk

http://finlandsgullet.wordpress.com/