onsdag 16 april 2014

Kör på en lista! (dålig uppdatering)

VEM
Vem är i rummet med dig? Katt'n
Vem fick du senaste sms av? Charles
Vem har du upplevt dom galnaste sakerna med? Oj... eh mig själv? Har ju upplevt så många saker med så många olika människor satt det blir svårt att säga just en person!
Vem tänker du på nu? Charles eftersom jag tänkte på sms:et.Vems hus var du senast i? Jag är ju i min familjs hus just nu satteh...
Vem är din favoritsläkting? Favorit och favorit... Jag gillar väl alla på sitt sätt!
VAR
Var är din telefon? Bredvid mig
Var handlar du mest? Ica är alltid en klassiker, när det gäller kläder så är det väl H&M
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Vet inte, det är brorsans t-shirt så kanske dressman elr nått? Känner mig stilig!
Var vill du vara just nu? Harbo centrum såklart... Haha närå men kanske på en strand i Kalifornien lååångt bort hemifrån
VAD
Vad åt du senast? Frysta hallon
Vad drack du senast? Ört-te
Vad är det för färg på dina byxor? Har ju bara dressman t-shirten på mig som är 4 storlekar för stor
Vad är den närmaste saken som är blå? Kudden som jag sitter på
Vad har du på fötterna? fötterna är nakenfisar!
Vad är din favorit färg? Röd
Vilken film såg du senast? 12 years a slave
Vad hör du just nu? 
HAR DU NÅGONSIN
Sovit i någon annans säng? Ja
Hånglat på en bio? Ja
Kört över hastighetengränsen? Jao..

Målat om ditt rum? Ne
Dansat framför en spegel? ...Det händer ofta i min ensamhet!
Fått hicka? Finns det personer som aldrig har fått det? Tror jag hickar mest av alla människor på jorden, så ja.
Dumpat någon? Ja
Stulit pengar från en kompis? Nej skulle aldrig kunna göra det, kompisar ska man ju låna av isåfall!
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Ja
Varit i slagsmål? Nej
Smugit ur ditt hus? Hehe ja.. Men hellre de än att väcka föräldrarna mitt i natten att man ska gå ut?
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja
Kramat en främling? Ja
Älskar eller saknar någon nu? ”Har du någonsin älskar eller saknar någon nu?”. Vad är det för fråga? Men ok. Ja, jag älskar och saknar folk jämt och ständigt

Inga kommentarer: