onsdag 23 april 2014

Håret

Den här gången blev det mycket större skillnad när jag blekte. Men självklart är det ändå svårt att bli 100% nöjd ;) Man tar ju en risk när man köper det billigaste blekningsfärgen man kan hitta och göra allting hemma... 
Håret blek liksom ljust upptill och slingorna är ganska tydliga där, men baktill i längderna blev det inte alls lika blekt. Blev för lite färg igen trots att jag köpte 2 pack ;) Men det får duga. Ska kanske bleka det en tredje gång haha! 
Dock så tycker jag att mörkbrunt/rött är färgen jag passar allra bäst i. Men vill inte gå runt i det hela livet, måste variera mig lite! Har ju haft mörkt hår i 3 år. 

Svårt att visa exakt hur det ser ut för håret ser olika ut beroende på vilket ljus man befinner sig i + att dom här är tagna med webbkameran som typ har 0,000078 megapixels :P 


Inga kommentarer: